måndag 30 september 2013

Webbyrå Stockholm för Drupal

Okej, ni har säkert redan fattat att detta är reklam. Men men jag får inte en krona för att skriva detta. Som egenföretagare under fem år hjälpte jag ibland mindre företag och organisationer att få en ny webbplats i Drupal. Men att koda och bygga websidor är egentligen inte min grej. Att utbilda i hur man använder Drupal CMS är jag däremot mycket bättre på. Drupal är ett så smidigt och roligt verktyg att jobba med!


Efter att jag slutade på webbyra-stockholm.nu så sökte jag mig vidare och sedan jag började på webbyrå-stockholm.com förra året så har jag träffat på många kunder som borde börja med att skaffa en ny webbplats för att få en plattform för en bättre och mer effektiv närvaro på webben med sociala medier. Och eftersom vi på webbyra-wordpress.se inte bygger webbplatser är det bra att vi hittad denna webbyrå som levererar snygga webbplatser i vårt favoritverktyg Drupal.

Två andra saker som också gör Webbyrå Stockholm till ett bra alternativ då man ska bygga nytt är att de alltid bygger sina webbplatser så de är mobilanpassade de har responsive design. Och när de bygger så jobbar de agilt med scrum eller kanban vilket innebär att kunderna alltid kan vara säkra på att det som levereras blir så bra som möjligt för just dem. Och att det sker med täta avstämningar mellan kund och projekledare.

Än en gång: Jag säger inte detta mot betalning. Webbyrå Stockholm betalar normal pris för sin nya webbplats de just nu färdigställer. Jag gillar det de gör helt enkelt. Och därför skriver jag och tipsar om dem ifall någon söker efter en bra webbyrå i Stockholmsområdet.