torsdag 15 december 2011

Binck - Webbredaktör

Hej, det här är min blogg! Jag heter Staffan Jonzon och arbetar som webbredaktör och skriver om allt möjligt. Jag har en sida som heter Binck där jag har flera bloggar där jag skriver om olika saker. Hoppas att ni vill följa min blogg här, annars så finns jag även på bloggarna nedan. Där skriver jag om lite andra saker än vad jag skriver om här.

Jag bloggar ibland på andra ställen som jag listar här nedanför:

staffanjonzon.n.nu
staffanjonzon.tumblr.com
staffanjonzon.wordpress.com

Webbredaktör - ett yrke för dig?

Vad gör en webbredaktör? Vill du representera ett företag eller myndighet och kommunicera direkt till dess målgrupp? Sköter ett företags webbplats eller intranät, och ansvarar för att informationen är relevant. Gillar du att skriva kort och kärnfullt? Behovet av kommunikation på webben finns överallt. Webbplatsen eller intranätet ska även leva upp till alla de behov som företaget har. Ser du webben som en plats för möjligheter och korrekt? I så fall kan webbredaktör vara ett kul och intressant yrke för dig. Webbredaktörer återfinns både hos små till stora företag och offentliga myndigheter. Vill du bli webbredaktör? Kontakta då Binck.se så kan dem hjälpa dig med hur du ska gå tillväga.